Studio graficzne

Drukarnia
reklama na plandekach
Zalecamy wykonanie reklam na plandekach nowych. Świeży materiał plandekowy pokryty jest warstwą ochronną tworzywa, która po pewnym czasie ulega rozkładowi, wpływając w znaczący sposób na trwałość zaaplikowanej reklamy. Reklamy na plandekach wykonujemy korzystając z 3 technologii:
- druk na podłożach bannerowych powlekanych o gramaturze 440÷700 g. Wydruk wgrzewany w burtę plandeki. Przy większych rozmiarach plandek konieczne jest łączenie poszczególnych części wydruku przez zgrzewanie. Po zaaplikowaniu laminatu ochronnego trwałość dochodzi do 5 lat. Nie ma możliwości druku na plandece zdjętej z pojazdu.
- reklama z folii bannerowej naklejana na gotowych podłożach bannerowych w kilkunastu kolorach materiału. Trwałość nominalna 1÷2 lata, rzeczywista ok. 3÷4 lata. Możliwe usunięcie reklamy. Opcja pozwala na sprawne wykonanie reklamy. Kolor żółty ma ograniczoną odporność na promieniowanie UV w świetle słonecznym. Częste składanie / rozkładanie plandeki (np. tylnej klapy) może spowodować nieestetyczne zmarszczenie powierzchni folii lub spowodować jej odklejenie.
- reklama nanoszona farbami sitodrukowymi. Opcja trwała - warstwa farby ze skrajnie agresywnym rozcieńczalnikiem rozpuszcza częściowo plandekę, tworząc nieusuwalną powierzchnię. Stosujemy angielskie farby Sericol w wersji do zbrojonego PCV. Wadą tego rozwiązania jest ograniczona technologicznie prędkość odparowywania części lotnych farby i związany z tym czas potrzebny na wykonanie gotowej reklamy. Przy dużych plandekach czas realizacji wynosi zazwyczaj 36÷48 h. Zalety do duża odporność na uszkodzenia mechaniczne, światło UV i łatwość w utrzymaniu plandeki w czystości. Dozwolone jest rozsądne korzystanie z myjek wysokociśnieniowych.

druki, projektowanie graficzne
Oferujemy kompletne usługi od projektu po druk dowolnych zleceń. Wykonujemy papiery firmowe, katalogi, broszury, ulotki, foldery, wizytówki, plakaty - w dowolnych nakładach i kolorystyce. Na życzenie oferujemy usługi związane ze składem, skanowaniem materiałów, przygotowywaniem do druku, projektowaniem reklam (np. do czasopism, wydawnictw branżowych).